SYSTEM ANTYWIBRACYJNY STIHL
ZAPEWNIA BARDZIEJ KOMFORTOWĄ PRACĘ. Podczas zwiększania mocy urządzenia powstają wibracje, które są szczególnie odczuwalne w obszarze uchwytu. Elementy buforowe i sprężynowe systemu antywibracyjnego STIHL redukują przenoszenie drgań silnika na obszar uchwytu, a tym samym na ciało użytkownika. Efekt: Urządzenie leży wygodniej w dłoni, a praca jest znacznie mniej męcząca.

STIHL ERGOSTART
Sprężyna umieszczona pomiędzy rolką linki rozrusznika a wałem korbowym kompensuje skoki obciążenia na lince rozruchowej sprawiając, że są one prawie niewyczuwalne dla operatora. Wynik: W porównaniu do zwykłych systemów rozruchowych system STIHL ErgoStart o połowę redukuje siłę wymaganą do uruchomienia urządzenia i umożliwia zmniejszenie prędkości rozruchowej o około dwie trzecie.

STIHL ERGOSTART
Sprężyna umieszczona pomiędzy rolką linki rozrusznika a wałem korbowym kompensuje skoki obciążenia na lince rozruchowej sprawiając, że są one prawie niewyczuwalne dla operatora. Wynik: W porównaniu do zwykłych systemów rozruchowych system STIHL ErgoStart o połowę redukuje siłę wymaganą do uruchomienia urządzenia i umożliwia zmniejszenie prędkości rozruchowej o około dwie trzecie.

PRZYCISK STOP
SZYBKIE WZNOWIENIE PRACY. Za pomocą przycisku Stop można szybko i łatwo wyłączyć urządzenie, na przykład na czas krótkiej przerwy. Ponieważ po naciśnięciu przycisku powraca on do swojej pierwotnej pozycji, silnik jest natychmiast gotowy do ponownego uruchomienia. Zapewnia to większy komfort po przerwach w pracy i zwiększa wydajność pracy.

STIHL M-TRONIC
NIEZAWODNA PRACA Z NAJWYŻSZĄ WYDAJNOŚCIĄ. System STIHL M-Tronic już po uruchomieniu zapewnia najwyższą wydajność urządzenia. W pełni elektroniczny układ sterowania pracą silnika reguluje moment zapłonu i dozowanie paliwa z uwzględnieniem warunków zewnętrznych, takich jak temperatura, wysokość geograficzna i jakość paliwa.
RĘCZNA POMPA PALIWOWA
MNIEJ SUWÓW ROZRUCHOWYCH. Ręczna pompa paliwowa zmniejsza liczbę suwów rozruchowych i przyspiesza w ten sposób proces rozruchu. Jest to pomocne przede wszystkim po dłuższych przerwach w eksploatacji. W tym celu należy kilkakrotnie uruchomić pompę przed rozruchem. Dzięki temu podczas rozruchu w gaźniku będzie wystarczająca ilość benzyny.
PRACA W TRYBIE ZIMA
Przestawienie letniego trybu pracy na tryb zimowy odbywa się szybko za pomocą przesuwnicy. W okresie zimowym zapobiega to oblodzeniu filtra powietrza i gaźnika.
DUŻE OTWORY WLEWOWE
Przejrzysty kanister o pojemności 0,75 l gwarantuje płynne uzupełnianie paliwa , gdyż jego stan jest bardzo dobrze widoczny z zewnątrz. Szybkie i łatwe tankowanie dzięki dużym otworom wlewowym.
FILTR POWIETRZA O DŁUGIEJ ŻYWOTNOŚCI
DŁUGIE OKRESY MIĘDZY WYMIANAMI. Dzięki długiej żywotności rzadko trzeba wymieniać filtr. Pozwala to zaoszczędzić zasoby i zmniejszyć nakłady związane z konserwacją.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.